[Linux-donanim] hdc2 yi mount edemiyorum

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Mon 13 Feb 2006 - 04:24:12 EET

Fedora Core 4 kullanıyorum, fedoranın kurulu olduğu bölümü sildim ve yeniden
kurdum, aşağıda görünen hdc2 benim daha önce /home/ahmet klasörümün içi (12
Gb bir yer). Yeni kurulumdan sonra diskimin hdc4 ve hdc5 bölümlerini mount
yaptım fstab da gerekli değişiklikleri yaptım ve içindeki bilgilerime
ulaştım ancak hdc2 yi bir türlü mount edemiyorum hep hata ile karşılaşıyorum
nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız sevinrim.

Not:Aşağıda fdisk -l ve fstab çıktıları mevcut en altta ise kaşılaştığım
sorun var.

***fdik -l çıktım***
5 kafa, 63 sektör/iz, 4867 silindir
Birimler = silindir / 16065 * 512 = 8225280 bayt

Aygıt Açılış Başlangıç Bitiş BlokSayısı Kml Sistem
/dev/hdc1 * 1 1530 12289693+ 83 Linux
/dev/hdc2 2551 4080 12289725 83 Linux
/dev/hdc3 4081 4867 6321577+ 5 Ek
/dev/hdc4 1531 2550 8193150 83 Linux
/dev/hdc5 4081 4801 5791401 83 Linux
/dev/hdc6 4802 4866 522081 82 Linux takas / Solaris

***fstab ım***
# This file is edited by fstab-sync - see 'man fstab-sync' for details
LABEL=/ / ext3 defaults 1 1
/dev/devpts /dev/pts devpts gid=5,mode=620 0 0
/dev/shm /dev/shm tmpfs defaults 0 0
/dev/proc /proc proc defaults 0 0
/dev/sys /sys sysfs defaults 0 0
LABEL=<9f>íÓ»{êÉù^?ÿìI¿<9f>û swap swap defaults 0 0
/dev/hdb /media/cdrom auto pamconsole,exec,noauto,managed 0 0
/dev/hda /media/cdrecorder auto pamconsole,exec,noauto,managed 0 0
/dev/hdc5 /mnt/hdc5 ext3 users
/dev/hdc4 /mnt/hdc4 ext3 users
/dev/hdc2 /mnt/hdc2 ext3 users
***Hatalar***
**************************************
teminale mount /dev/hdc2 /mnt/hdc2 yazınca
"mount: dosya sistemi türünü belirtmelisiniz" böyle bir uyarı veriyor
fstab da yaptığım değişiklikden dolayı 12 gb lık hdc2 yi klasör olark
görebiliyorum ancak tıklayıp içine bakmak istediğimde ise şöyle bir hata
mesajı karşıma çıkıyor.
"Seçilen sistem bağlanamadı. Bu sistem muhtemelen bağlanamayacak bir
biçimde. mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdc2,
missing codepage or other error
In some cases useful info is found in syslog - try
dmesg | tail or so"

Yardımlarınız için şimdi den teşekkür ederim...