Re: [Linux-donanim] Eski Diskimi Usb Disk Yapmak Ä°stesem ?

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Thu 28 Dec 2006 - 01:14:23 GMT

İzninizle bende birşey eklemek istiyorum. Yurt dışından ebay veya amazon
üzerinden birşeyler satın alırken fiyatının 100€nun (100$ da olabilir
tam emin değilim) üzerine geçmemesini sağlayın
( ebayda bu kolay oluyor yollayacak kişi genelde bunu biliyor fatura fiyatını
düşük gösteriyor ama amazonda birkaç parça halinde sipariş etmeniz gerekiyor)
aksi halde yüklü miktarda bir gümrük faturası ile karşılaşıyorsunuz (
sanırım o malı
ithal ediyorsunuz gibi düşünüyorlar)

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/