Re: [Linux-donanim] Eski Diskimi Usb Disk Yapmak Ä°stesem ?

From: Ekin MeroÄŸlu (ekin@pardus.org.tr)
Date: Wed 27 Dec 2006 - 15:10:04 GMT

27 Ara 2006 Çar 17:04 tarihinde, Ahmet Yildiz şunları yazmıştı:
> Merhaba, birkaç ay önce yeni bir sabit disk aldım, eski maxtor diskimi
> çıkarttım çünkü inanılmaz ses çıkartıyor. Eski 40 Gb lık Maxtor diskimi
> usb disk olarak kullanıp kullanamayacağımı merak ediyorum? Diskimi ve
> kasamı bir kaç işleme tabi tutarak eski diskimi usb disk olarak
> kullanabilirsem çok güzel olur :) Sistemim Ubuntu 6.10 teşekkür ederim,
> iyi çalışmalar ;)

Piyasadan diskinize uygun bir usb kutu alıp kullanabilirsiniz. Önemli olan
diskinizle aynı büyüklükte bir kutu almak - 2.5 veya 3.5 inc.. Desktop
sistemler genelde 3.5, taşınabilir sistemler ise 2.5 inc'lik diskler
kullanırlar.

--
Ekin MeroÄŸlu <ekin@pardus.org.tr>

... i must not fear. fear is the mindkiller. fear is the little death that brings total obliteration. i will face my fear. i will permit it to pass over me and through me. and when it has gone past i will turn the inner eye to see its path. where the fear is gone there will be nothing. only i will remain. [dune / frank herbert]