[Linux-donanim] datron 2050 ubuntu sorunu

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Sat 09 Dec 2006 - 08:20:31 GMT

datron 2050 dizüstüme ubuntu kurmaya çalışıyorum. tüm paketler
kuruluduktan sonra desktop yapılandırılıyor diyor ve sonrasında siyah
ekran çıkıyor ve oylece kala kalıyor. arkaplanda bişeyler yapıyor ama
müdahale edemiyorum. saatlerce denedim bi sonuc alamadım. farklı
dağıtımlarda sorun olmadı ama ben ubuntu kurmak istiyorum. ekran
kartındamı sorun diye düşünüyorum. daha evvel karşılaşan varmı acaba
boyle bir sorunla. ayrıca kurulumda paketleri ben seçmek istiyorum bun
amüsade etmiyor. en azından text modda kurup sonradan yapılandırayım.
nasıl yapabilirim. tşk