[linux-donanim] Re: Alsa sorun

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 28 Sep 2004 - 15:23:37 EEST

On Tue, 28 Sep 2004 11:50:27 +0300
orcun apaydin <orcunapaydin@gmail.com> wrote:

> ben derdimi analatamiyorum galiba bana bu tur cevap yazmayin diye
> hepsini ayrintili yazdim tabiki var alsasound diye diye bi scrip
> init.d icinde ama olmuyo baslatmiyo ses sistemini

 Asagida yazdigim alsactl store islemini yaptiniz mi ?

 Alsa nin duzgun calismasi icin alsa ile ilgili moduller yuklendikten
sonra "alsactl restore" komutu ile ses kartinin ayarlanmasi gerekiyor.
Sizin sorununuz bu islemlerden birinin olmamasi, ya da sirasinin yanlis
olmasi.

 Asagida yazdigim gibi /etc/asound.state dosyasi var mi, dogru mu diye
bir inceleyin. Ya da en temizi o dosyayi silip ses karti calisirken root
olarak "alsactl store" yazin.

 Gerekli islemlerin dogru sirada yapildigindan emin olmak icin kendi
scriptinizde once gerekli modulleri yukletin, sonra da alsactl restore
komutu verdirtin.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens