[linux-donanim] modemler

From: azer (ademir_rock@yahoo.com)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 10:58:54 EEST

meraba,
redhat 9 kullanıyorum. yakın zamanda bi modem almayı düşünüyorum. fakat internal modem almaya çekiniyorum. linux dağıtımlarının internal modemleri tanımayabildiğini duymuştum. usb external modemlerin ise büyük olasılıkla tanınıyor heralde. bana linux'un inernal modemlerle ilgili problemleri , external modemleri rahatlıkla tanıyıp tanımadığı, güvenebileceğim modem önerileri hakkında bi ya da link verirmisiniz?
teşekkür ederim.
iyi günler.