[LKD-duyuru] Acik kod ve FreeBSD isletim sistemi

From: Onur Tolga Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Tue 30 Nov 2004 - 16:13:51 EET

EnderUNIX Yazılım Geliştirme Takımı ve ODTÜ Bilgi İşlem Daire
Başkanlığı'nın işbirliği ile 10 Aralık 2004 Cuma günü "Açık Kod" yazılım
geliştirme ve "FreeBSD İşletim Sistemi" tanıtım konferansı düzenlenecektir.
Tüm gün devam edecek oturumlara bütün açık kod yazılım sevenler ve FreeBSD
kullanıcıları davetlidir.

Program:
10:00 - 10:40 Açılış Konuşması (Hüseyin Yüce, Marmara Üniversitesi)
10:45 - 11:45 FreeBSD 5.x Serisi ve FreeBSD Kurulum Uygulaması (Ömer Faruk
Şen, Tübitak UEKAE)
11:55 - 12:15 FreeBSD İş. Sis. Güncelleme ve Port Ağacı (İsmail Yenigül,
Alcatel)
12:15 - 12:35 pGina ile PC Salonları Otomasyonu (Selçuk Han Aydın, ODTÜ
BİDB)
12:35 - 13:20 Öğle Arası
13:20 - 14:10 Zayıflık Tarama ve Ağ Güvenliği (İbrahim Çalışır/Ozan Tuğluk,
ODTÜ BİDB)
14:20 - 15:20 Açık Kod Yazılım Geliştirme, Sanal Grup/Proje Yönetimi (Barış
Şimşek, Rumeli Telekom)
15:30 - 16:30 FreeBSD İle Ağ Uygulamaları ve Güvenlik (Murat Balaban, Oyak
Teknoloji)

Not: Ücretsiz FreeBSD 5.3. CD'si dağıtılacaktır.

http://www.enderunix.org/events/metu2004/

Yer: ODTÜ Kültür ve Kongre Merkezi - D Salonu
Tarih: 10 Aralık 2004 Cuma
Saat: 10:00 - 16:30