[LKD-duyuru] LKD Seminerleri

From: Onur Tolga Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Mon 08 Nov 2004 - 14:19:26 EET

Aþaðýda Onümüzdeki haftalarda verilecek LKD seminerlerinin
listesi var. Sevindirici bir haber, LKD Ýstanbul'da düzenli
seminerlere baþladý. Ayda bir düzenlenecek seminerleri EMO
Ýstanbul Þubesi salonunda (Cumhuriyet Cad. Engin Han:
No: 283-2 Harbiye) izleyebilirsiniz.

Her zaman olduðu gibi seminerlerimizle
ilgili ayrýntýlý bilgiyi:
http://seminer.linux.org.tr/