RE: [Linux-donanim] KVM Switch Hk.

From: Sevket Keser (skeser@tekfen.com.tr)
Date: Sat 06 Nov 2004 - 19:54:56 EET

KVM hatirladigim kadariyle dijital olaniydi, 1024X768 ve 1152X864
cozunurluklerye Windows ve linux (FC1 ve 2) sistemlerde (1-4 makina ile )

Bir kac problem yasayarak kullandým.

Yasadiðim sorunlar

Dijital : ekran deðiþtirme klavye tus kombinasyonlari yardimiya.

Bazen linux - > windows gecislerinde, windows ekraninda fare hareket
etmiyordu. Ctrl tusuna bastýgýmda sorun cozuluyordu ( Bknz: Control Panel >
mouse > ctrl tusu

Aktivasyonu)

Windows -> linux gecislerinde ise, bazan, linux masa ustunde fare imleci
daha yavas hareket etmekdeydi.

Analog olaninda ise tek yasadigim problem , monitorde goruntuyu, switch
uzeirnde daha kalitesiz almaktaydim

Sonucta urun 1 den fazla bilgisayari tek monitorle idare edebilme sansý
tanidigi için, kullanmaktan vazgecemedim, buyuk kolaylýk :-)

Marka olarak deðilde, tekrar almak istesem dijital olanýný alirdim..
vesaire.

Sevket Keser

  _____