[linux-donanim] Re: dma sorunlari

---------

From: Çetin (ozkermit@yahoo.com)
Date: Wed 24 Mar 2004 - 11:40:12 EST

    selamlar

    Manndrake 9,2 kullanıyorum.ide olan cd yazıcımı scsi görüyor. control centerda scd0 olarak görüyor.. hdparm ile dma sını kapatamaya celısınca scd0 desteklenmiyor hatasını veriyor.cd yazıcımın dma modunda cd yazamadığından kullanamıyorum.ne yapmam gerekli.

    Do you Yahoo!?
    Yahoo! Finance Tax Center - File online. File on time.