[linux-donanim] nforce2 + speedtouch 510i

---------

From: aydin drug (drug@myself.com)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 16:42:52 EST

    nforce2 ethernet kartı ve speedtouch 510i adsl kullanmaktayım. nforce2 paketlerini yükledim, ethernet kartımı yapılandırdım ve adsl modemi eklemeden nete bağlandım. K ADSL Watch 'ı çalıştırdığımda adsl bulunamadı diyor. DSL yapılandırmasında Unknown (PPPOE-style) DSL Device Detected yeralıyor. yeni bir dsl eklemem birşey ifade etmiyor. bu enteresan durum nerden kaynaklanır?

    esas problem YOU ile kernel ( 2.4.21-192-athlon ) ve diğer güncellemeleri online update ettiğimde ethernet kartım çalışmıyor. paketleri tekrar kursamda tanımıyor. kernel 2.4.21-192 için nforce2 patchleride (forcedeth.o.2.4.21-192 ve forcedeth_2_4_patch.txt) indirmeme rağmen çalıştıramıyorum. tabiki linuxu tekrar kurmam gerekiyor.

    Sign-up for Ads Free at Mail.com
    http://promo.mail.com/adsfreejump.htm