[linux-donanim] Re: 855GME

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 09:04:19 EEST

Merhaba,

* Mehmet Seckiner [2004-06-04 22:32:30-0700]
> Neyse sonuc olarak X' e bi turlu gecemedim. Siyah ekrandan baska
> birsey goremedim. Daha sonra google da konuyu arattirdigimda i810
> driverinin bu chipset icin uyumlu bir driver olduguna dair mesajlar
> gordum. Denedim gene ayni problem devam etti. Bi arkadastan Knoppix
> 3.3 buldum. Hani su CD den calisan linux. Boot ettim CD' den Intel 855
> GM/GME (i810) falan gibi bisiyler yazdi. Tamam dedim bu taniyacak
> herhalde ancak yine sonuc yok.

Knoppix'de "sonuc yok" dediginiz durumu tarif edebilir misiniz? Uygun
cozunurluk ve tarama frekanslari tutturulamadiginda yine boyle "siyah
ekran" gelir. _Knoppix'de_ <Ctrl+Alt -> ve <Ctrl+Alt +> kisayollariyla
ekran kipini degistirmeyi dener misiniz? (yani Ctrl ve Alt tuslarina
birlikte basili tutarken arti ve eksi'yi tuslamak)

Ekran kartiniz hakkinda bir fikrim yok, bu tip durumlarda kullanilmasi
gerekli standart bir kontrol proseduru olarak veriyorum bu bilgileri.

--
roktas