[linux-donanim] Re: Mandrake 10 ve Surecom EP-320X-S

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Fri 04 Jun 2004 - 21:04:51 EEST

On Sat, 15 May 2004 16:25:12 +0000
"isa necat" <isanecat@hotmail.com> wrote:

> Arkadaslar,
>
> Vaktinizi almak istemiyorum ama bir sorum olacak;
>
> Mandrake 10 kurdum.(Kernel 2.6.3-4mdk) 'Surecom EP-320X-S' ethernet
> kartim var. Kurulumda 'Myson MTD-8xx 10/100 PCI'olarak tanittigim bu
> karti acilista hatali olarak gosteriyor ve ping yapmiyor. Su an
> makinama Knoppix ile ulasip size bu mesaji atiyorum. Makinamdaki MS
> windowsu buyuk bir zevkle silmistim ama pisman olmak istemiyorum.
> Kendi isimi kendim halletmek icim cok sorf yaptim ama tatmin edici
> birsey bulamadim. Ethernet kartinin disketindeki helpten birsey
> [...]

 Mandrake ile o kart calisiyor ama dogru surucuyu "illa da bunu kullan
kardesim" ile birlikte servis etmek gerekiyor.

 /etc/modules.conf dosyasi icinde

 alias eth0 modul_adi

 burada tam hatirlayamadim ama modul adini dmfe, fealnx ya da tulip den
biri yapip, dosyayi kaydedip, mandrake denetim masasindan ag
ayarlarinizi ayarlarsaniz calisacak.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens