[linux-donanim] Re: linux için en iyi modem?

---------

From: Umit Dayioglu (webmaster@webteknik.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 16:35:00 EST

    Geçen hafta ZOOM X3 aldım. Ethernet çıkışlı. Hem mandrake, hem W2K ile çok
    rahat kullanıyorum. Kurulum veya ayar sorunu hiç olmadı.
    Dahili router ve firewall özelliği var. Online güvenlik taraması yaptım.
    Makinem iyi korunmuş görünüyor.
    İşletim sistemlerimi DHCP alacak şekilde ayarladım. Gerisini modem
    hallediyor zaten.
    Bir üst modelinde X4 artı olarak usb+ethernet çıkışı mevcut. Ancak USB
    linux'a tanıtılabilirmi bilmiyorum . Aslında şart ta değil.
    X3 , 98 USD + KDV
    X4, 105 USD + KDV

    Umit