[linux-donanim] ess1370 ve dual-channel audio

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 28 Feb 2004 - 11:20:19 EST

Merhaba,

ESS1370 Asahi Kasei AK4531 chipset bir ses kartım var.
Uzerinde rear output yazısı var board üzerinde. ama herhangi
bir jumper ya da benzeri bir şey yok.

alsa ayarlarında herhangi bir dual-channel ayarı bulamadım.
rear channel için ayrı bir PCM de mevcut ses kartı içinde
anladığım kadarıyla. Ama ikinci PCM de şu anda front
channel'dan ses veriyor. Yani iki xmms herhangi bir
software mix yapmadan farklı kanallardan kesintisiz
ve sesi bozmadan çalıyorlar.

bu rear channel kullanimi için yapılabilecek bir şey var mı?
herhangi bir tool ya da bir parametre alsa için?

saygilar.
Umut

dangerous content, and is believed to be clean.