Re: [Linux-donanim] File sistem

From: m.baris demiray (baris@idealteknoloji.com)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 20:34:26 EET

Zeki � wrote:
> On Wed, 08 Dec 2004 11:50:58 +0200
> "m.baris demiray" <baris@idealteknoloji.com> wrote:
>

> [...]

> fstab içeriği aşağıda;
> # filesystem mountpoint type options dump pass
> /dev/hda6 / ext3 defaults,errors=remount-ro 0 1
>
> ancak sistem knoppix'ten HD'ye aktarma ÅŸeklinde kuruldu. Birkez VFS
> mount hatası gibi bir nedenle -ro olarak fsck işlemini elle yapmıştım.
> Belki ondan sonra olmuş olabilir? Ve kurulumda daha güvenli olması için
> ext3 olarak formatlanmıştı.

Peki çekirdeği derlerken ext3 desteği verdiğinizden emin misiniz? Eğer
ext3 desteğini modül olarak derlediyseniz de açılışta kök dizinin
bağlanabilmesi için initrd oluşturmanız gerekiyor.

--

M.Baris Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.