[linux-donanim] Re: Ses

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Mon 30 Aug 2004 - 09:47:17 EEST

Aynı sorunu bende yasadım ses kartım asus a7n8x-vm uzerindeki realtek
chipsetli ac 97 ses kartıydı ondan da hic bir sekilde aynı anda iki ses
alamıyodum.
oncelikle oss surucusu yerine alsa kullanmaya basladım ve kalite cok
farketti.
daha sonra kde nin arts sunucusunu calıstırdım ve butun uygulamaları arts
outputunu kullanacak sekilde yapılandırdım. Su an hic bir sıkıntım yok bu
konuda.

bazı arts desteklemeyen nadir uygulamalar icin de arts sunucusunu devreden
cıkarmak ya da
belli bir sure sonra devreden cıkması icin ayarladığınız zaman sorun
kalmıyor.