[linux-donanim] =?iso-8859-9?Q?RE:_=5Blinux-donanim=5D_Ses_==3Fiso-8859-9=3FQ=3Fkar? ¸Fiso-8859-9?Q?ty??3FISO-8859-1?Q?_önerisi??

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Fri 27 Aug 2004 - 09:59:55 EEST

> Selam arkadaşlar,
> Onboard ses kartımdan baydım. Başlıca problemlerim; aynı
anda iki
> sesi
> birden alamamam(ne kadar uğraştıysam nafile...) ve düşük
kalite

Dusuk kalite mixer ayarlarinizdan veya yanlis modul kullanilmasindan
kaynaklanabilir. Ama "ayni anda iki ses" alamamanizin nedeni
programlarin
(xmms gibi) direkt ses kartini kullanmasi olabilir. Bunun icin ses
sunuculari kullaniliyor. KDE'nin ses sunucusu arts, Gnome'un esd. Bu
ikisinden birinin calistigindan emin olduktan sonra programlarinizdan bu
sunuculari kullanmasini secmeniz gerek.

Alper OGUZ
Bimar Bilgi Islem Hiz. A.S.
Musteri Destek Hizmetleri Saha Destek Uzmani
Tel : (0 324) 237 39 30 -4528
Faks : (0 324) 233 79 92
E-posta : alper.oguz@mer.bimar.com.tr
http://www.bimar.com.tr/
Bimar Bilgi Islem Hiz. A.S. bir Arkas Holding kurulusudur.