[linux-donanim] Re: Motorola PowerPC 604

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Wed 04 Aug 2004 - 13:55:15 EEST

* A.Kemal Ökmen [2004-08-03 14:32:04+0000]
> Cevap için teşekkürler. Deneme firsatim olmadi ama,
> http://www.kriener.de/ausarbeitungen/debian-estrella-howto.html
> adresindeki bilgilerle boot sorununu astigimi dusunuyorum. Debian 3.0 r2
> ppc "woody" Motorola PowerPC 604'u desteklemiyor mu diyorsunuz?

Hayir boyle bir sey demiyorum, daha dogrusu bu konuda yeterli bilgiye
sahip degilim. Mesele su ki yeni nesil "Debian Kur" (debian-installer)
programini bu tip eski veya az kullanilan donanim platformlarinda test
eden fazla kisi yok. Yapacaginiz testler (umarim) hem daha modern bir
sistem (Debian Sarge) kurmanizi hem de d-i grubunun sizin platformunuzda
mevcut problemler hakkinda bilgi sahibi olmasini saglayacak.

> Yarin deneyip sonucunu yazarim. Bir de kararli surumleri tercih etmeli
> miyim? Ayrica hata raporlarindan bahsetmeniz gozumu korkuttu:) Cevap
> icin tekrar tesekkurler.

Bu bir rapor sadece, yani basari durumlarini da iceriyor. Gozunuze
carpan ufak aksakliklari veya "su da olsa iyi olurdu" hususlarini da
icerebilir. Ingilizceniz yeterli degilse ben yardimci olabilirim.
Sizin tek yapmaniz gereken rapordaki komut ciktilarini (lspci vb.),
tabii kurulum o komutlarin kullanilabilecegi asamaya kadar gelebilmisse
yazmaniz. Dilerseniz bu yazismayi debian-user-turkish listesinden de
surdurebiliriz. Listeye uye olmak icin asagidaki bagi
kullanabilirsiniz:

  http://lists.debian.org/debian-user-turkish

P.S. Sarge kurulumundan once su belgelere goz atmanizda da yarar var:
(Ozellikle "OldWorld Mac"lerle ilgili bolumlere)

  http://d-i.alioth.debian.org/manual/
  http://wiki.debian.net/DebianInstallerFAQ
  http://wiki.debian.net/DebianInstaller

--