[linux-donanim] Ynt: Re: mail sorunu

---------

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Mon 29 Sep 2003 - 04:41:12 EDT

ya aslinda problem su kullanici acilirken bitis tarihi verilmis yani
atiyorum 29/09/2003 gibi ve bu tarihten sonra kullanicilar siteme
baglanamiyor tarihlerinin degistirilmesi gerekiyor hepsi yani passwd nin
icindeki kulanicilarin askiya alinma tarihlerinin degistirilmesi gerekiyor
ilginize tesekurler