[linux-donanim] Re: LINUX YARDIM LUTFEN...

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 30 May 2003 - 01:52:13 EDT

Merhaba,

Fri, 30 May 2003 03:33:57 +0300 tarihinde "- PLAYBOY -"
<iamplayboy@hotmail.com> soyle yazdi:

> BENDE HP LAPTOP VAR VE LINUX U BIRCOK KISIYE VE SRKETE SORMAMA RAGMEN
> YUKLEYEMEMISTIM. HERKEZ "BIOS U LINUX E KARSI KILITLI. BIOS U NU
> DEGISTIRMEN LAZIM" DEMISTI. AMA BEN 14 SAAT LIK KUCUK BIR CALISMADAN
> SONRA. LINUX NOUSB YAZARAK SETUP IMI YAPMAYI BASARDIM. AMA GENEDE LINUX
> UN ICINDE BAZI PROBLEMLER YASIYORUM. ORNEGIN; BILGISAYARDAKI HERSEYI
> KENDI BULDU VE TANIDI AMA MODEM I BULAMADI GALIBA CUNKU MODEM YOK
Notebook'unuzun modeline gore www.linux-on-laptops.com adresinden bilgi
alabilirsiniz. Linux kuran insanlar, oraya tecrubelerini yaziyorlar.

Uzerindeki modem buyuk olasilikla gercek bir modem degil, sadece windows
altinda calisan bir modem emulatoru. Winmodeminizin uzerindeki cipseti
ogrenip ona gore arastirma yaparsaniz sonuc alabilirsiniz. Conexant
cipsetine sahip ise www.mbsi.ca/cnxtlindrv/ adresindeki suruculeri
deneyebilirsiniz.

Ben sizin yerinizde olsam, eger modemi sik kullanacaksam bir modem
emulatoru ile kafa kiracagima (calistirsaniz da makinanizi yavaslatacak)
bir pcmcia modem alir takardim.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694