[linux-donanim] Re: HP sunucuda saatin ileri gitmesi

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 12 May 2003 - 14:54:28 EDT

Bilge Yüceer wrote:
> Merhabalar,
>
> HP Netserver E800 üzerinde çalışan bir RedHat 8.0 sunucu var. Bu
> makinanın saati haftada 1 dakika ileri gidiyor. Sistem geçiş kontrol
> amaçlı kullanıldığı için saatin dakik olması önemli. Benzer bir sorunla
> karşılaşan oldu mu acaba? Anakart 3 defa değiştirildi, sorun devam
> ediyor. HP servisi linux kurulu olduğu durumlarda saatin ileri gittiğini
> söylüyormuş.
>
> Bilge.

--- off topic ----

  Gecenlerde linux yuzunden deprem oldu, bilmiyorum haberiniz var mi...

  Hatta HP 5110 printer/scanner/fax-modem linux da kesinlikle calismiyor
(Inanmazsaniz HP -tr ye sorun)

  Mandrake ile HP nin yaptigi anlasmalar da yok zaten...

  Hatta HP nin cicili bicili bootable cd si de hodonix...

  vs. vs. vs.

  Sorunu cozmek icin rdate le saati uzaktaki (internet) bir ntp sunucusu
ile senkron edebilirsiniz.

  Saygilar,
  Onur Kucuk