[linux-donanim] Re: cmi9739 ve smp

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 09:00:37 EDT

Serdar KOYLU wrote:
> Selamlar...
>
> OSS ve ALSA Hangi versiyonlar ? ALSA Desteklemiyor bildigim kadariyla ama=
> =20
> OSS destekliyor diye biliyorum...

  OSS Free ve Alsa (0.9.4) nin son surumlerini denedim.

> OSS, genel olarak SMP sistemlerinde daha basarili.. Aslen bu sorun bu chi=
> pten=20
> ziyade ICH4/5'ten kaynaklaniyor gibi gorundu bana. Elimde bu tur bir kart=
> =20

  ICH ne ise yarar ? ICH5 su an board, ve ICH5 sanirim cok cok yeni.

  Daha fazla ilgi almak icin nerelere bakmaliyim ?

> yok. Olsaydi belki biraz yamar vs. bir seyler yapmaya calisirdik. Orijina=
> l=20
> driverler gorunuse gore 2.4.8 vs. kerneller icin.=20
>
> 4Front'tan OSS surucusunu alip bir deneyebilirmiyiz ? Eger onlar calisiyo=
> rsa=20
> bir sekilde bu sorunu gidermek mumkun olabilir.=20

  Malum internet yuzunden biraz zor download ettim ama neyse ki bitti.
4front daki OSS suruculer SMP kernel ile sorun cikarmadan calisiyor.
Yeni calismaya basladi. 3 saat sonra calismayacakmis. Para istiyor
amcamlar :)

  Saygilar, Sevgiler,
  Onur Kucuk (t.d.li)