[linux-donanim] Re: alsa kurulumu

---------

From: Bayram Tamer GUNES (btgunes@eso-es.net)
Date: Mon 02 Jun 2003 - 17:34:07 EDT

Herseyden once linux 2.4.x ile gelen i810_audio.o modulunu acilista kern=
el'e ekleyerek kullanabilirsiniz.

# /sbin/modprobe i810_audio =20

ALSA'da ise durum biraz farkli tabii ki once i810_audio.o modulunun acil=
is esnasinda yuklenmesini engelleyip "alsaconfig" ile ayarlayabilirsiniz=
 ancak Slackware 9.0 sistemimde ALSA 9.x ile ne Esound dan ne de aRts i=
le pek temiz ses alamadim genelde mp3 leri calarken bir sure sonra hisirt=
ilar, gecikmeler ve bazen killitlenmelerle karsilastim.

www.alsa-project.org adresinde kaynak kodu ve ses kartinizin nasil yapila=
ndirilacagi ile ilgili yeterli aciklama bulunuyor. hatta paketlerin icind=
e rpm olusturan birer betik de mevcut.=20

iyi calismalar.

Bayram=20

http://www.eso-es.net