[linux-donanim] Re: Yeni bir sistem toplarken dikkat edilmesi gerekn noktalar

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 11:56:36 EDT

Selamlar
KT400 uzerinde AMD 2000 kullanıyorum. Ses kartını tanıtmak (realtek bir ses kartı var ustunde)ıcın alsa kurmak zorunda kaldım oss destegi mevcut degil baskada bir sorunum olmadı gayet guzel calsısıyor.
Ama ilsmeci icin bir tavsiyem olacak sanırmı 2500 amd barton yani 684kb on cache onu alın derim.
Ben de ona gecis yapmaya niyetim var
Saygılarımla