[linux-donanim] Yeni bir sistem toplarken dikkat edilmesi gerekn noktalar

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 08:59:12 EDT

Merhaba,

Yeni bir sistem toplamak istiyorum . Dusundugum konfigurasyon soyle.islemci
: Amd athlon 2600+, anakart : Msi yada Asus kt400 chipsetli bir anakart,
Grafik karti gf4 mx440, cdrom : Toshiba cd-rw/dvd combo, seagate 40gb
7200rpm ide harddisk . Bu parcalarin icinde benim icin havada kalanlar yani
benim icin sorun olurmu olmaz mi karar veremedigim iki parca var anakart ve
combo dvd rom. Bu konfigurasyonla Linux da bir problem yasarmiyim ?

Selamlar,
Kerem