[linux-donanim] Yard?m L 01 01..

---------

From: özcan (zketi@yahoo.com)
Date: Fri 28 Feb 2003 - 19:17:22 EET

Merhaba
Ben yeni bir linux kullan?c?s?y?m .?lk önce mandrake
yükledim ve hatas?z bir ?ekilde çal??t?.
Sonra SuSe ile ba?lamaya karar verdim Suse yükledim
fakat hatas?z kurulmas?na ra?men reboot yapt?ktan
sonra bana
"L 01 01.." hatas? veriyor.
Bana bu problemi mi a?mamda yard?mc? olursan?z
sizlerin aras?na kat?lmaktan gurur duyar?m.
?lave olark donan?m?m :
PIII 800
iki tane HDD var
1. 10 GB Win98
2. ilk 5GB Fat32 Geriye kalan 14.5GB + 251 Mb Linux
Ekran kart?m TNT2 32Mb.