[linux-donanim] usb memory bar driver

---------

From: Okan KAHRIMAN (b0021995@hacettepe.edu.tr)
Date: Sat 15 Feb 2003 - 02:17:14 EET

    Elimde 64mblik bir usb memory bar var fakat linux altibda kullanmayi bir
    turlu beceremedim.Windows ta takar takmaz goruyor fakat linux ta bunu
    gerceklestiremedim.Memory bar ile birlikte gelen cd i=E7erisinde linux i=E7=
    in
    river nas=FDl kurulur anlatmis fakat ben de ise yaramiyor.
      mandrake 9.0 kullan=FDyorum. Tan=FDtmama yard=FDmc=FD olursan=FDz sevinir=
    im...
     =20