[linux-donanim] Usb Memory

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Wed 31 Dec 2003 - 07:12:23 EST

    Merhaba ,
    Mandrake 9,2 üzerinde 2.4.22-10 ve 2.6.0-1 kernel calisiyor ( 2.6.0-1 her ne
    kadar duzgun olmasada calisiyor ).64 mb Usb memorim var Yaklasik 2 aydir
    duzgun calisiyordu ta ki yeni kernel derleme calismalarina kadar. Artik iki
    kernelde de Usb memorimi kullanamiyorum. Ne yaptigimi bilmiyorum ama fstab
    da tanimli olmasina ragmen /dev/sda1 yok ve usb memoriye baglanamiyorum.
    Drakconfu da calistirdim 5-10 kerede makineyi actim kapattim ( daha once
    memori takili iken acilinca otomatik taniyordu ) olmuyor . bir turlu Usb
    memoriyi tanitamiyorum. Nereleri kurcalamam lazim ?