[linux-donanim] Re: adsl modem arkasindaki bilgisayar

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 17:45:18 EST

    On Tue, 2003-12-23 at 00:07, Onur Kucuk wrote:

    > Komut yazabilecegim bir ortam (bazi alcatellerdeki gibi) olmadigini belirtmek icin demistim.

    > Yukarida da dedigim gibi, web arayuzu ile bir sorunum yok, girip istedigim gibi ayarlar yapabiliyorum.

    > Bu ayarlari yaptim ama bir degisiklik olmadi :(
    Bu bahsettiginiz hatalari ben modemden telefon hattini cekince aliyorum.
    Yani sizin de yorumladiginiz gibi sorun modem ayarlarinizdan
    kaynaklaniyor olmali. Hangi ayarlari yaptiginizi (normal calisan
    konfigurasyondan farkli olarak) yazar misiniz? Yanlis hatirlamiyorsam
    Corecess 3113'de birden fazla bridge protokolu vardi, ornegin siz
    hangisini sectiniz?

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar