[linux-donanim] Apache HCF 56K Modem Ve Linux Sorunu.

---------

From: admin@turksecurity.net
Date: Fri 19 Dec 2003 - 12:33:17 EST

    Merhabalar,
    Benim Elimde iki Tane Modem Var. Bunların ikiside PCI Soketleri Üstünden
    Çalışmaktadır.

    Bu Elimdeki Modemlerin. 1 tanesinin Device IDsi 1025 Öbürü ise 1035 bu 1035.
    ikisininde vendor idsi 141A olup bu 1025 olanın üstünde Conexant Chipi
    Bulunmaktadır.

    Ama Bu Iki Modemide Linux Sistemimde Çalıştıramadım (Redhat 9.0) (Gelecek Linux
    2.0) (Suse Linux 7.1).

    Unutmayalım Ki Bilgi Paylaştıkça Çoğalır :)