[linux-donanim] usb fare kilitleniyor

---------

From: murat akyildiz (muratak1@hotmail.com)
Date: Sat 30 Aug 2003 - 11:54:41 EDT

 Merhaba, herkese iyi çalışmalar, Suse 8.2 kullanıyorum, aslında bu
problemlebaşka dağıtımlarda da karşılaşmıştım, özellikle sistemde bira ayarı
değiştirdikten sonra (örneğin yast2 ile bir paket yükledikten sonra) sistem
konfigurasyonu yeniden yazılırken ya da bilgisayar açılırken usb'den bağlı
olan fareyi oynatırsam fare artık tepki vermemeye başlıyor. Microsoft
opticalmouse kullanıyorum. /var/log/messages içinde usbdevfs:
USBDEVFS_CONTROL failed gibi bir çok mesaj buluyorum google dan aratmama
rağmen uygun bir çözüm de bulamadım. Sürekli fare takılacak tedirginliği de
hoş değil. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. İyi çalışmalar
MSN 8 with e-mail virus protection service: [1]2 months FREE*

--- Links ---
   1 http://g.msn.com/8HMEEN/2740??PS=