[linux-donanim] Re: nvidia olcum testi

---------

From: Baris Hasdemir (penguen@hasdemir.com)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 15:00:54 EDT

M.Ali VARDAR wrote:
> Baris bey sorunmu var acaba sizin siteminizde full scren bende 400 frame 1024x768 olarak yapınca
> elinizdeki sanirim barton islemci 640k cache
> tum fark karttan kaynaklaniyor sanirim
> pencere olcumunuz nedir yoksa nvidia dan suruculerimi kurmadiniz acaba

penguen@penguen:~$ cat /proc/cpuinfo
processor : 0
vendor_id : AuthenticAMD
cpu family : 6
model : 10
model name : AMD Athlon(tm) XP 2500+
stepping : 0
cpu MHz : 1830.027
cache size : 512 KB
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 1
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge
mca cmov
pat pse36 mmx fxsr sse syscall mmxext 3dnowext 3dnow
bogomips : 3643.80

pencere cozunurlugu 1280x1024

nvidia suruculeri kurulu. NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg2.run pakediyle
kurdum. sistem slackware 9. kernel default kernellerden biri. hangisi
tam olarak bilmiyorum.

ama mesa falan kurmadim. kuruluysa da ben bilmiyorum. denemek icin quake
arena III kurmustum. o calisiyo valla, baska da bi oyun kurmadim,
bilmiyorum o isleri pek. mplayer xine falan herbisiy tam ekran duzgun
calisiyor.

kartim cok eski ondan olsa gerek bence de...uzerinde 2X 4X ayarini
yapmak icin jumper yeri var ancak, jumper koymak yerine 2X olarak
lehimlemisler. creative'in karti. yanlis hatirlamiyorsam 2000 yilinda
falan almistim.

sevgiler,
baris