[linux-donanim] Re: nvidia olcum testi

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 12:42:50 EDT

M.Ali VARDAR wrote:

> Selamlar Elimde (amd 2000 xp) Geforce4 mx440 SE mevcut glxgears
> olcumu 2630 frame cıkamkta acaba elinde baska 3d kart olupta glxgears
> degerini soyleyebilecek oaln varmı.? (islemcide lutfen) Saygılarımla
> M.Ali VARDAR

  Bende 1450-1500 veriyor sonucu.

  Pentium-4 2.4c (Hyperthreading destekli)
  Asus Geforce4 MX440 (SE olmayan bir model)

  SLackware 9 uzerinde kendi optimize ettigim kernel,
  Mesa Demos u kendim kurdum
  Ustune nvidia driverlari kurulu

  glxgears a uzun suredir hiz testinde guvenemiyorum, cok cuvalladigini
gordum, zaten SE olmayan kartin SE olan karttan yavas oldugunu iddia
etmesi de olayi bitiriyor. Acaba software rendering mi yapiyor diye
dusunuyorum.

  Quake 3 genelde hiz testlerinde kullanilir, baska OpenGL hiz testi
icin onerisi olan var mi ?

  Saygilar,
  Onur Kucuk