[linux-donanim] Re: Mandrake 9.1'de lilo sorunu

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 10:52:56 EDT

Merhaba,

On Mon, 18 Aug 2003, Serdar [ISO-8859-1] KÖYLÜ wrote:

> IPL !? Linux ve IPL pek raslanmayan bir durum. Acaba Ext IPL destegi
> olan bir makine mi ? Bu 8GB sinirini asmak icin kullanilirdi devri
> zamaninda. KAfam karisti, x86 uzerinde IPL ?

Mandrake 8.1 zamaninda bu alette ext2 varmis. Upgrade yaparken sanirim
ayni sekilde tuttu dosya sistemini. 20 GB'lik Quantum marka IDE bir disk.

Bu arada, once LI ve garip karakterler yazip kaliyordu ya; sonra su oldu:

Ben /mnt/etc/lilo.conf icinden lba32 yazan satiri sildim. Sonra IPL
hatasini aldim. Tekrar aynisini yazmama ragmen durum degismedi.

Diskin saglam oldugunu dusunuyorum; zira rescue modda acinca dosyalari
gorebiliyorum /mnt altinda...

Saygilar.

--
Devrim GUNDUZ