[linux-donanim] Re: ESD sorunu

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 01:19:15 EDT

Tonguç Yumruk wrote:
> Mandrake 9.1 kurulu bir makinada ses kartı (SB Live) son derece sağlıklı
> çalışıyor... Ancak ESD sorun çıkarıyor... Birşey çal deyince sonsuz bir
> döngüde takılıp ilk yarımm saniyeyi tekrar tekrar çalmaya başlıyor...
> ESD dışındaki tüm ses sistemleri düzgün çalışıyor... Problemin kaynağı
> konusunda en ufak bir ipucu dahi bulamadım... Mandrakeyi de ben
> kullanmadığım için fazla detayını bilemiyorum. Yardımcı olabilirseniz
> sevinirim...

  Aklima 2 sebep geliyor

  1- Sadece xmms mi denediniz ? mpg123 komutu ile konsoldan denediniz
mi, bir sorun oluyor mu ?

  2- KDE altinda arts calisirken xmms'e esd kullan mi dediniz ?

  3- SBLive in suruculeri bilgidim kadariyla arts ve esd nin yaptigi
"ayni anda birden cok ses girisi destegi" ni driver bazinda yapiyor. Bu
sebeple aslinda esd ya da arts kullanmaniza gerek yok. Hatta ortaligi
karistiran driver in bu ozelligi olabilir.

  arts ve esd kapatinca sorun duzeliyor mu ?

  Saygilar,
  Onur Kucuk