[acik-duyuru] Neden pardus (fwd)

---------

[acik-duyuru] Neden pardus (fwd)

From: Mustafa Akgul <akgul_at_Bilkent.EDU.TR>
Date: Mon, 25 May 2009 17:09:30 +0300 (EET DST)

Ilginizi cekebilir:
Mustafa Akgul
-------
Arkadaþlar,

26 Mayýs Salý (yarýn) 14.00 - 17.00 saatleri arasýnda Hazine
Müsteþarlýðý - Emek/Ankara adresinde gerçekleþecek sunumun faydalý
olacaðýný düþünüyorum. Özellikle 2. Bölümün Teknik Yönü aðýrlýklý.

*1.Bölüm: 14.00 - 15.00*
Pardus Yolculuðu ve Pardus Ýþletim Sistemi Hakkýnda Temel Bilgiler
*Sunum: *Erkan Tekman (Pardus Proje Yöneticisi)

*2.Bölüm: 15.30 - 17.00*
Pardus Uygulamalarý ve Kurumsal Uygulamalarda Pardus
*Sunum: *Pardus Proje Yönetim Ekibi

*Adres:
*Hazine Müsteþarlýðý - Emek/Ankara

*Kroki:*
http://www.google.com/maps?ie=UTF8&ll=39.914641,32.817557&spn=0.005555,0.009656&t=h&z=17

Sizleri de beklediðimizi duyurmak istiyorum.

Selamlar,
Nuri AKMAN

---
Her hangi bir nedenle acik-duyuru listesinden cikmak istiyorsaniz,
acik-duyuru-unsubcribe_at_acik-kaynak.org.tr adresine  bos/dolu bir mesaj atiniz.
Bir insanla yazismak gerekirse acik-duyuru-admins_at_acik-kaynak.org.tr adresine atiniz.