[LKD-duyuru] SIN 2009 Bildiri ve Eğitim Önermeye Çağrı

---------

[LKD-duyuru] SIN 2009 Bildiri ve Eğitim Önermeye Çağrı

From: Alper OÄŸuz <alper.oguz_at_linux.org.tr>
Date: Sun, 10 May 2009 11:36:14 +0300

BİLDİRİ VE EĞİTİM ÖNERMEYE ÇAĞRI

2. Uluslararası Bilgi ve Ağ Güvenliği Konferansı (SIN 2009)
6-10 Ekim 2009, Salamis Bay Conti Resort Hotel, Gazimagusa, KKTC.

Bildiriler kitabı ACM tarafından basılacak ve ACM Digital Library'ye
eklenecektir.

Son derece başarılı geçen SIN 2007 konferansının ardından, bu sefer ACM
Special Interest Group on Security, Audit and Control (SIGSAC) desteÄŸi
ile, yine K.K.T.C.'de yer alacak olan kongre, bilgi ve ağlarda güvenlik
konusundaki araştırma ve uygulamaların sunumu için uluslararası bir
forum sağlamaktadır. Kongrede katılımcılara ait makaleler yanında,
davetli makaleler, özel oturumlar, çalıştaylar ile kuram ve uygulamalar
üzerine dersler olacaktır. Kongrenin amacı, bilgi, ağ ve sistemlerin
güvenliği teknik konularında yüksek kaliteli, iyi katılımlı bir
organizasyon olmaktır.

Linux Kullanıcıları Derneği'nin de desteklediği SIN 2009'un ana teması
"e-çılgınlık çağında bilgi güvenliği, bilgi sağlamlığı ve kamu
politikası konusunda akıllı sistemler"dir. Bu tema aşağıdaki
konuşmacıların sunumları ve makaleleri ile desteklenecektir:

- Bart PRENEEL -- Bilgisayar Güvenliği ve Endüstriyel Kriptografi
Bölümü (COSIC) Başkanı, Katholieke Universiteit Leuven, Leuven,
Belçika.
- Vijay Varadharajan -- Profesör, Bilişimde Yenilik Microsoft Başkanı,
ayni zamanda Bilgi ve Ağlı Sistem Güvenliği Yöneticisi, Macquarie
Ãœniversitesi, Avustralya.
- Elisa Bertino – Bilgisayar Bilimleri Profesörü ve Bilgi Güvenliği ve
Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkezi’nin (CERIAS) Araştırma Müdürü,
Purdue Ãœniversitesi, ABD.
- Erdal Çayırcı -- Profesör, NATO JWC & Stavanger Üniversitesi, Norveç.

Tam metin bildiri önerme son günü: 20 Mayıs.
Eğitim önerme son günü: 15 Haziran.

Düzenleyenler:
- Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Doğu Akdeniz Üniversitesi, KKTC
- Bilgi Güvenliği Bölümü, Güney Federal Üniversitesi, Taganrog, Rostov,
Rusya
- Bilişim Bölümü, Macquarie Üniversitesi, Avustralya

Gelecek kongreler 2010'da Rusya'da, 2011'de Avustralya'da yapılacaktır.

Konferans Web Adresi: http://www.sinconf.org
Bilgi için: atilla.elci @ emu.edu.tr