[LKD-duyuru] Re: [Seminer] [Bilgi] Re: Bilkent Üniversitesi, Linux ve Özgür Yazýlým Seminerleri

---------

[LKD-duyuru] Re: [Seminer] [Bilgi] Re: Bilkent Üniversitesi, Linux ve Özgür Yazýlým Seminerleri

From: H. Coskun Gunduz <hcg_at_hcghost.com>
Date: Wed, 4 Mar 2009 10:08:19 +0200

Merhaba. Alakasýz olduðunu düþünmeyin, seminer-cg olarak bu tip önerilere
her zaman açýðýz.

Aslýnda MONO seminer organize etmeyi biz de çok istiyoruz. Siz seminer verme
anlamýnda mý, yoksa kentinizde seminer organizasyonu anlamýnda mý yardýmcý
olabilirsiniz?

ilginize teþekkürler,

H. Coþkun Gündüz...
LKD Seminer Çalýþma Grubu