RE: [Linux] fedorada amsn dedik pardusa zipladik

From: Ahmet_Yildirimtepe@D2.com.tr
Date: Tue 14 Feb 2006 - 14:09:20 EET

Herkes biseyler oneriyor.. Ben amsn kullanabiliyorum zaten ama 0.95 versionunu kullanamiyorum.. Once bi deneyin sonra onerin 1 haftadir herkes cozum bulmaya calisiyor herkes ayni seyleri soyluyor ama biri cikip ben denedim oldu demiyor sunu dene bunu dene diyor..

Bunuda deneyelim.

Kimsenin beni yanlis anlamasini istemiyorum eminim iyi niyetinden dolayi herkes bunu yapiyor herkes yardim etmeye calisiyor ancak arkadaslar lutfen firsati olanlar denesin oyle bilmeyenlere yol gostersin.. Şahsen ben bilmiyorum ve çözümsüzlük karşsında bilmeyen kisinin konu uzerindeki hislerini anlayabiliyorum.. Konudan soğuyor.. Yani Linux dan..

Insanlari eminseniz yonlendirin..