[Linux] User lar Hk.

From: Umut Konaş (UKonas@tntturkey.com)
Date: Mon 26 Sep 2005 - 12:32:47 EEST

Selamlar,
Linux te oldukça yeniyim. Hatta yeni kullanmaya başladım desem daha doğru olur. Gelecek bireysel linux 3.0 kullanıyorum. İki sorunum var. Birincisi kullanıcı hesaplarını nereden yöneteceğimi bulamıyorum. Nereden yeni kullanıcılar açabilirim? nereden bu kullanıcıların haklarını gruplarını vs tanımyalabilirim. İkinci sorum ise elimde bir kaç cd var ve için de linux için oyunlar tool lar yardımcı programlar vs. var. Ancak yükleyemiyorum. Readme dosyalarının içinde yazanları uyguluyorum ama olmuyor. Linux e sonradan birşeyler yüklemenin mantığı ve yöntemleri nedir?. Yardımcı olursanız çok sevirim.

Herkese iyi çalışmalar diliyorum,
Umut.