[Linux] internet bağlantısı

From: Ali Tevfik KURT (a_t_kurt@yahoo.com)
Date: Mon 26 Sep 2005 - 09:22:17 EEST

proxy sunucusu üzerinden internet bağlantımız
gerçekleşiyor.bilgisayarda xp ve FC3 yüklü.xp de
sorunsuz internete bağlanıyorum.ama FC3 te vekil
sunucu ayarını kontrol merkezinden root olarak yapmama
rağmen bağlanamıyorum ne yapmamı önerirsiniz.ağ
aygıtına baktığımda etkin ve problemsiz
gözüküyor.başka bi ayar yapmam gerekiyor mu?bir de FC3
te vcd formatında mesela avseq01.dat gibi bi filmi
oynatamıyorum.xine da şöyle bi hata veriyor."tgere is
no demuxer plugin available to handle
'cdrecorder/mpegavavseq01.dat.'usually this means that
the file format was not recognized."
FC3 için videolan-client paketini kurdum o da
çalıştırmıyor.xine a ait bütün paketleri kurdum
zannederim.
teşekkürler.
iyi çalışmalar.