Re: [Linux] ppp / adsl baglantisinda linux sorunu?

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Sun 25 Sep 2005 - 17:37:08 EEST

On Fri, 23 Sep 2005 02:00:25 -0700 (PDT)
 Sitki Yurekli <yurekli_sitki@yahoo.com> wrote:
> Merhaba,
>
> Belki modeminiz, bilgisayarınız ve sisteminizde kullandiginiz bir
> pencere yoneticisi varsa bu bilgileri verebilirseniz, listede size daha
> detayli bilgi verebilecek arkadaslar olduguna inaniyorum. Ancak ilk

Bilgisayarda yapabileceklerimi oncelikle/evvela init 3 halinde iken yapmayi;
daha sonra ilerleyen bir zamanda da gerekli/zorunlu bir asamaya gelince
'startx'e basmayi tercih ederim..
O nedenle de daha once bahsettigim sorun ile ilgili olarak, yukarida
sordugunuz bir 'pencere yoneticisinden' bahsetmek mumkun olmayacak sanirim.
:-)
Sadece bash shell desek nasil olur?

Yaptigimin ne denli dogru ya da egri oldugu konusunda bir sey soyleyemiyorum:
Eskilerin deyimiyle, bu benim 'yogurt yiyis bicimim', (cunku bu yontemle
islerimi daha verimli yaptigimi farkettim. Bir de slackware kullanicisi
olmakla da ilintili galiba..:-)

Ayrica onerdiginiz gibi, ttnet'i aramanin pek faydasi olacagini sanmiyorum,
cunku insanlarin cogunlugunun bilgisayar kullanmadigi 'seyrek zamanlar'da
sorun hic mi hic olmadigini farkettim..

Demek ki ben yanlis yapmamisim, ama iletisim hatlarinin kapasiteleri ve/veya
ttnet sunucularinin kapasite sorunlari sozkonusu...

Ben birseyleri beceremedigimi ve/veya bir yerlerde hata yaptigimi zannetmis
ve listeye sormustum. Belki de gereksiz yere listede yer isgal etmis olduk..
Ozur.......

Eh, bir bakima bu da bir bilgi ve tecrube oldu.
Hayatta ogrenilecek ne de cok sey varmis megerse..

Bilgi ve onerileriniz icin cok tesekkurler.

saygi/sevgi/linux..

suleyman