Re: [Linux] enabling swap space

From: Savaş İREZ (si@z-sistem.com)
Date: Sat 24 Sep 2005 - 15:39:03 EEST

makinanın ismini /etc/hosts dosyasına yazmamışsanız, yazın. Faydası
olabilir.
"Enabling swap space" de takas alanınızın aktive edildiğini belirten bir
bilgi mesajı.

Ahmet Mermerkaya wrote:

> merhaba,
> fc3 de makinanin ismini degistirdikten sonra
> bilgisayar acilirken bazi servislerin baslatilmasi uzun suruyor
> ve sonra "enabling swap space "
> diye mesaj aliyorum ne demek oldugu anliyorum gibi ama
> bu sorunu nasil cozecegimi bilmiyorum
>
> onerilerinizi bekliyorum.....

Savaş İrez BİG Uzmanı, Bilgisayar Mühendisi

Z-Sistem Internet Serv. Bilişim Tekno. Veri Güv. San Tic. Ltd. Şti. Dicle Cad. Dalaman Sk. No:10 Beysukent/ANKARA TR 06810 Tel:+90(0)312 236 3191 Fax:+90(0)312 236 3194

http://www.z-sistem.com http://www.i-bekci.com.tr