RE: [Linux] Kurulum Problemleri

From: Mary Tobook (cxa1191s@hotmail.com)
Date: Fri 23 Sep 2005 - 10:48:01 EEST

Kurulum problemi yaşadığım doğru. Ve gerçekten çok sinirimi bozdu bu olay. Linuxta bir program kurmak hep böyle zor mudur? Yoksa bunlar hep benim başıma mı geliyor??

Öneriniz için teşekkürler. Bu işi de knoppix ile halledeceğim ama daha sonra tekrar bazı programları kurmam gerekecek… O zaman ne yapacağım bilmiyorum….

Lütfen sorunu linux da program kurmak böyle zormudur şeklinde özelleştirmeyin lütfen. Sanırım kıyaslamayı Windows ortamı ile yapmaktasınız.

Problem Linux da standart olan kütüphane ve yazılımları gerektiren veya kullanan programların bu kütüphaneleri sistemde bulma zorunluluğudur. Linux dağıtımlarının standart kütüphaneleri o kadart çoktur ki bunların dağıtımlar içine alınması pekde mümkün olamıyor.