[Linux] Debian Kurulum

From: Rasit ULCAY (rasitulcay@gmail.com)
Date: Wed 21 Sep 2005 - 17:40:17 EEST

Arkadaşlar http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/i386/current/
adresinden debian-testing-i386-netinst iso dosyasını indirip Cd ye yazdım.
Ardından Debian.org.tr deki kurulum rehberi [1] eşliğinde kuruluma expert
modda başladım fakat herşey güzel Ama No disk detected !!! yani elle
bölümleme yada otomatik bölümleme yapamıyorum. Problem nedir anlayamadım.
Yardımcı olursanız sevinirim. İyi Çalışmalar.

Not : 3 adet Hdd var ve ben 3. hdd ( sekon. Slave )

[1] . http://www.debian.org.tr/?q=debian-installation