RE: [Linux] Partition Magic

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Wed 21 Sep 2005 - 15:14:16 EEST

Merhaba,

Qtparted tavsiyesiniz için teşekkürler. Yalnız bayağı uğraşmama rağmen
kurmadım. Tar -jxf ile dosyayı açtım.
Ondan sonra make yada make install dediğimde hedef belirtilmemiş diyor. Make
qtparted dedim yine olmadı. INSTALL dosyasına da baktım ama çözemedim.

Rica etsem nerede yanlış yaptığımı gösterebilir misiniz?

Teşekkürler,

Taner A.