Re: [Linux] windows partitionu.

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Tue 20 Sep 2005 - 22:29:48 EEST

Merhaba,

Verdiğim linkte aşağı doğru indikçe çeşitli ipuçları yakalıyorsunuz. Dikkatli
incelerseniz işinize yarayacak bilgileri göreceksiniz. Anahtar kelimleri buldukça
detaylar için biraz google sorununuzu çözmekte yardımcı olacaktır.
Bu arada Fedora için olan bilgiler GBL içinde geçerli diye biliyorum.

Saygılarımla,
Bülent ŞENER