[Linux] Mandriva wine ve ortak partition sorunları

From: Emre Taspolatoglu (emretaspolat@gmail.com)
Date: Tue 20 Sep 2005 - 10:53:35 EEST

Bilgisayarımın 3. 40 gb lık partion ının ext3 olarak formatladıktan sonra
yüklediğim Mandriva Limited Edition 2005(Mandrake 10.2 olmalı) dağıtımında
Windows programlarını çalıştırmak için yüklediğim Wine programnın
bulamıyorum..:) Menü kızmında Wine adı altında çıkan kalsöre giriy yok diyor
ve programı bir türlü açamıyorum ayarlamak için.. Windows a uygun setupları
indirdiğim zaman ise yüklemek mümkün ama çalıştırmak mümkün olmuyor.. Bu iş
nasıl çözülürß
Bir diğer sorum ise Linux da Windows için kullandığım partitionları tanıtmak
mümkün değilmi? Mesela diğer partion lardaki mp3 leri veya resimler Linuxda
açamazmıyım? Açabiliyorsam nasıl olur? Bir diğer sorum ise Linux u ve Kernel
i, komutları öğrenmek için en uygun şekil nedir? Daha çok yeniyim.. Bir
kitap veya dergi?.. Şimiden teşekkürler..