[Linux] firefox 'talkback' ve links "core dump"

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 15 Sep 2005 - 21:16:11 EEST

Merhaba,

Firefox 1.0.6 ne zaman baslasa, hemen "talkback" aciliyor ve hic birsey
yapmiyorlar; dolayisiyla da 'kill' etmeden de gitmiyorlar..

'init 3' modunda links [ve ayrica lynx] ile internette gezinirken birden
"forced core dump" hatasi ile sonlaniyor..

Ote yandan, 'konqueror' ile gezintide hic bir sorun yok.

Sanki butun bunlar kde 3.4.2 kurduktan sonra olmaya basladi gibi...

ilgisi olabilir diyerek; en son cikan slackware 10.1 paketlerini de yukledim;
GugIL'da da aradim; derde deva birsey bulamadim ve henuz sorunu cozemedim.

Sorun nereden kaynaklaniyor olabilir ve cozum icin ne yapmam gerekir?

bilgisi/tecrubesi olanlara simdiden tesekkur ederim.

sistem: slackware 10.1 [ + son cikan 10.1 paketler yuklenmis halde]

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr